tisdag 7 juli 2015

Sommar hos Veckans skiss

Tisdag och nya utmaningar hos Veckans skiss. Men...nu är det sommar och då tänkte vi att det kan behövas lite mer tid så vi hinner bada också. Två nya utmaningar ligger ute i bloggen, om ni klickar på rubriken här nere så kommer ni till respektive utmaning.

Sommarutmaning #1

Så här blev min tolkning...


Här skulle man utgå från skissen och scrapa om sitt smultronställe med en stor bild. Bilden på min layout är från stugan där Johans pappa bor nu. Det har ju också varit Johans barndoms somrar och vårt hem under några år. En kär plats.

Sommarutmaning #2

Min tolkning...


Här skulle man inspireras av färg och form från en bild samt en skiss. Min bild är från barnens sista bad förra sommaren.

Nu hoppas jag att ni blir nyfikna och vill hänga med på sommarens utmaningar.
Kul att ni kikade in hos mig,

Kram Maria

Inga kommentarer: