torsdag 23 juli 2015

Våra flickor

Nu är det dags för lite uppdatering =) Dagarna rullar på och vi har kommit in i semesterlunken. Hur ska det gå när vardagen med jobb och skola kommer...men det tar vi då. Den här veckan har våra flickor varit på semester med sin mormor och morfar. Dom har turats om så vi har haft nån av dom hemma men det har varit betydligt lugnare. Men nu börjar jag längta efter lite buller och bång. 

Den här layouten har jag scrapat bilder på just våra guldklimpar. Bilderna är ifrån förra sommaren då dom klätt upp sig för Stinas kalas. Inte så ofta jag får dom på bild och i matchande färger. 
Jag har följt en skiss ifrån Paper Issues men lyckades inte göra inlägget i tid för att delta i utmaningen. Det händer ju liksom lite då och då =))






Kul att du kikade in hos mig,

Kram Maria

Inga kommentarer: