onsdag 30 september 2015

December

December är nog en av de bästa månaderna för mig. Jag älskar julstöket (allt utom städning). Känslan att få tända advents granen ute på bron, doften av pepparkakor men det bästa är nog barnens längtan och entusiasm. Men...jag tycker lika mycket om när allt är över. Vid nyår ryker allt vad dekorationer heter och jag återgår med glädje till vardagen igen.  




Det var många bilder i december, så det blev en smal extra ficka. Kul med lite variation tycker jag.






Idag har jag och Stina varit lediga. Men det blev en tripp till förskolan ändå. Dom hade en dag med Höstkul och alla lediga var inbjudna. Dom hade ordnat så trevligt med 12 eller 13 stationer där barnen fick gå omkring i grupper och lösa olika uppdrag. Efteråt blev alla bjudna på hamburgare ute. Supermysigt!!!Vi har världens bästa förskola. 

Tack för att du kikade in hos mig,

Kram Maria

Inga kommentarer: