söndag 18 oktober 2015

Veckans skiss #81

Bättre sent än aldrig =))  Dagarna rullar på i en fart på minst 150 här hemma. Jag har under ett par veckor varit med och ställt i ordning en ny förskola som vi i torsdags öppnade för barn och föräldrar. Detta har inneburit en hel del övertid och sena kvällar. Så därför ligger jag lite efter med allt just nu här hemma. Nu går vi på schema igen och jag hoppas få lite ordning och rutin på vår tillvaro.




I tisdags kom det en ny skiss hos Veckans skiss. Min tolkning ser ni här ovan. Bilderna är på mig och mina goa scrapvänner Åsa och Helen. Efter en heldag på scrapträff blev vi insnöade och trodde nog att vi skulle stanna över natten. Men med samlade krafter och hjälp av en traktor tog vi oss hem. Som äkta scrapare så måste vi ju dokumentera stunden med snön yrande omkring oss.

Än finns det tid att tolka skissen, kika in hos VS

Trevlig söndag!!

Inga kommentarer: